skip to Main Content
Passeig de Pere III, 53, 08242 Manresa, Barcelona +34 938 74 61 52

Placeholder Image

ALT EMPORDÀ, BESALÚ I BANYOLES

2 dies. Sortida 1 de maig de 2021 (dissabte)

PREU: 149
INFORMACIÓ

 

Dia 1.- MANRESA – CADAQUÉS – SANT PERE DE RODES – EMPURIABRAVA

Sortida de Manresa per a anar cap a l’alta Costa Brava. Parada en ruta per a esmorzar (no inclòs) i continuació del viatge per a arribar a Roses on embarcarem en un agradable creuer que ens portarà fins a Cadaqués. Vorejant la costa gaudirem d’espectaculars penya-segats que fan sentir-se petit a un mateix. Passarem per Punta Falconera, Cala Montjoi, i el Cap de Norfeu on podrem conèixer coves que fan volar la imaginació i observarem la vegetació creixent en llocs impossibles que no deixen a ningú indiferent.

Arribada a Cadaqués, atracant directament a la platja, en ple barri antic d’aquest pintoresc poble de pescadors. La bonica població de Cadaqués va ser lloc d’inspiració del cèlebre pintor Salvador Dalí. Allí podrem gaudir durant 1.30 hrs d’una agradable passejada pel barri antic envoltat de cases blanques i el seu passeig marítim. A l’hora acordada tornarem a embarcar per a tornar a Roses.

Trasllat a l’aparthotel a Empuriabrava. Acomodació i Dinar. A la tarda anirem a conèixer l’històric Monestir de Sant Pere de Rodes del qual es desconeix el veritable origen encara que la llegenda més ferma compte que va ser fundat per monjos que van desembarcar en la zona amb les restes de Sant Pere que havien de custodiar per a no ser profanats per les hordes bàrbares que queien sobre Roma.

Del Monestir del qual ja es té notícies de l’any 878, destaca l’església, única en el seu tipus dins del romànic català amb una riquesa decorativa i grandiositat excepcionals i els capitells són de tradició coríntia i són considerats entre les millors peces escultòriques del s.XI. També són destacables la torre de defensa i el campanar així com els 2 claustres superposats.

Podrem contemplar també unes vistes excepcionals sobre la badia de Llansá i del Port de la Selva. Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

Dia 2.-  BESALÚ – BANYOLES – MANRESA

Esmorzar. Sortida per a arribar a Besalú. En aquesta preciosa població medieval, iniciarem un recorregut guiat en trenet pel centre històric acabant enfront del Monestir de Sant Pere de Besalú, on coneixerem la seva història i podrem recórrer el seu interior, únic a Catalunya pel que fa a la seva distribució. A continuació visitarem el nou i fantàstic Circusland, el Palau Internacional de les Arts del Circ. Un espai únic a Europa que ens mostra la grandesa del circ a través de la seva història i al llarg de tothom amb elements originals i on destaca la maqueta de circ més gran del món, una rèplica a escala del gegantesc circ alemany Gleich (1924-1937) que va visitar Barcelona en 1929 i format per 420 personatges, 270 animals i 170 vehicles. Durant la visita realitzarem una recorregut històric a través de les diferents arts en la qual podrem contemplar una gran varietat d’articles originals, fotografies, gravats, vestuari, cartells, fotografies, segells postals, material d’artistes, autògrafs, llibres, programes, porcellana, escultures… una gran recopilació que repassa els 250 anys d’història de circ. Una fantàstica visita que no oblidarem.

A continuació disposarem de temps lliure per a recórrer tranquil·lament la bonica vila de Besalú, amb fotogènics racons entre els seus carrers i places, miradors espectaculars al riu Fluviá, i del qual destaca el seu icònic i emblemàtic pont que amb una longitud de 135 metres i set arcs, és una joia de l’arquitectura medieval del qual ja es tenien notícies en el s.IX. Dinar en restaurant.

A la tarda ens traslladarem a Girona, on realitzarem un recorregut pel barri antic, un dels barris jueus millor conservats d’Europa i escenari d’algunes sèries famoses com a Joc de Trons. Continuació del viatge per a arribar al nostre lloc d’origen.

 

Preu per persona: 149€
Taxa turística a pagar directament a l’hotel

 

El preu inclou
• Viatge en autocar amb mínim de 25 persones
• Aparthotel 3 *
• Pensió Completa amb Aigua i Vi
• Entrades i visites segons programa
• Guia Acompanyant
• Assegurança d’assistència en viatge

Visites Incloses
• Creuer a Cadaqués
• Sant Pere de Rodes
• Trenet a Besalú
• Entrada Circusland
• Besalú
• Girona

PREU: 149
INFORMACIÓ
Back To Top
Traducir »